Spoločnosť bola založená v roku 1959 a francúzsky maloobchodný gigant Carrefour teraz pôsobí na celom svete a prevádzkuje 10 800 obchodov v 33 krajinách.
Carrefour sa vždy zaujímal o zlepšenie spokojnosti zákazníkov, a preto uskutočnil štúdiu o spokojnosti zákazníkov, aby sa dozvedel viac o ich skúsenostiach v obchodoch. Štúdia ukázala, že zákazníci chcú ľahšie nájsť výrobky. Nájdenie tovaru nemusí byť príliš veľkým problémom v obchode, ktorý má 200 položiek, ale môže sa stať náročným vo veľkom obchode, ktorý ponúka tisíce položiek.
Správny systém
Spoločnosť Carrefour inštalovala osvetľovací systém od spoločnosti Philips so systémom určenia polohy na báze LED pre vnútorné priestory, keď v roku 2015 zrenovoval svoj hypermarket v obchodnom stredisku Euralille v Lille - jednom z desiatich najlepších nákupných centier v Európe. Systém umožňuje zákazníkom nájsť produkty na propagáciu v celom v obchode pomocou špeciálne navrhnutej aplikácie pre smartfóny.
"Hlavnou výhodou pre zákazníkov pre túto novú aplikáciu je poskytnutie nákupného zoznamu s propagačnými akciami. A keď prídete do obchodu, môžete lokalizovať všetky výrobky, ktoré si vyberiete, "povedal Martin Céline, manažér obchodných modelov a inovácií pre hypermarkety Carrefour.
Z dôvodu svojej energetickej účinnosti bol systém založený na LED technológii vhodným systémom pre Carrefour, ktorý sa zaviazal k trvalej udržateľnosti. Spoločnosť oznámila svoj zámer znížiť celkovú spotrebu energie o 30% a emisie CO2 o 40% do roku 2020. Systém Philips pomáha znížiť spotrebu energie o 50% oproti predchádzajúcemu systému.
Okrem energetickej účinnosti a vynikajúcemu osvetleniu ponúka systém Philips inovatívny spôsob, akým môže Carrefour poskytovať vynikajúce zákaznícke služby vo svojich obchodoch. Systém je flexibilný a pripravený do budúcnosti, čo umožňuje spoločnosti Carrefour v budúcnosti ponúkať ďalšie funkcie, ktoré sa naučia z ich skúseností v Lille.